+38 (067) 680 68 12
+38 (032) 294 96 61

ГОЛОВНИЙ  ІНСТРУМЕНТ СИСТЕМНОГО РОСТУ ТА  УПРАВЛІННЯ БІЗНЕСОМ

РОЗРОБКА СТРАТЕГІЧНОГО
ПЛАНУ КОМПАНІЇ
100% ПРАКТИКИ

ПІД ЧАС ТРЕНІНГУ ВИ НАПИШЕТЕ  ЧОРНОВИЙ ВАРІАНТ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУ РОЗВИТКУ  ВЛАСНОЇ КОМПАНІЇ

Формат тренінгу

3-денна сесія зі стратегічного планування

Консультаційна підтримка, щодо написання стратегії розвитку, яка покликана задіяти  сильні сторони, а також позбутися слабких  сторін компанії, допомогти сформувати чітке бачення і розуміння подальшого шляху до успіху. 

Особливі умови

Увага! До початку тренінгу потрібно зібрати певну інформацію про діяльність компанії та деякі зовнішні фактори. Результати навчання Ви зможете втілювати в життя на наступний же день. 

Тренер курсу

Андрій Єлісєєв

Керуючий партнер аудиторских та консалтингових фірм («Контракти-Аудит», «Дебет-Кредит Консалтинг», «Тренінг Центр»)
Практикуючий бізнес-тренер з 1995 року
Кандидат економічних наук, САР, DipFA
Сертифікований аудитор з 1995 року
Стажування у США (2006 р.) за грантовою програмою USAID
Диплом ISMM (The Institute of Sales & Marketing Management)
Бізнес-медіатор (дипломи Академії Мюнхенської ТПП та Українського Центру медіації при Києво-Могилянській бізнес школі)
Керівник Центру медіації при Львівський ТПП

Що в результаті?

1

Ваша нова стратегія, що працює, нові продукти, нові ідеї, нове бачення

2

Прорив у бізнесі і його систематизація

3

Нові цілі: постановка, досягнення

4

Скоординована робота за планом, а не навпомацки

5

Опанування методології розробки стратегії

6

Ріст, розвиток і капіталізація бізнесу

З нами Ви:

  • напишете якісний та дієвий план стратегічного розвитку Вашого бізнесу
  •  отримаєте міжнародний сертифікат

Вартість  навчання 3500 гривень.
Вартість тестування (для отримання диплома ІFA) еквівалент 35 фунтів стерлінгів (по курсу на день оплати 
+ 5 % єдиного податку). 

Покроковий план розробки стратегії

Оцінюємо реальність

Аналіз початкової місії та бачення

Аналіз зовнішних факторів

Аналіз галузі. Тренди

Аналіз споживачів послуг підприємства

Аналіз конкурентів

Аналіз матеріальних активів організації

Аналіз нематеріальних активів організації

Оцінюємо нашу «продуктову» лінійку

Фактор – мінімум організації      

Матриця SWOT – аналізу

1

2

Ставимо цілі

 Організаційна культура підприємства      Формування базової стратегії

Напрямок стратегічного розвитку

Формування цілей майбутнього. Формування (уточнення) бачення

Формування (уточнення) місії компанії

Стратегічний план розвитку організації. Стратегія маркетингу

І на довершення

Управління персоналом. Організаційні процеси. Фінанси

Медіація. Використання медіаційних інструментів в діяльності організації

Супровід виконання стратегії

3

Оцінюємо реальність

Аналіз початкової місії та бачення

Аналіз зовнішних факторів

Аналіз галузі. Тренди

Аналіз споживачів послуг підприємства

Аналіз «конкурентів»

Аналіз матеріальних активів організації

Аналіз нематеріальних активів організації

Оцінюємо нашу «продуктову» лінійку

Фактор – мінімум організації      

Матриця SWOT – аналізу

Ставимо цілі

 Організаційна культура підприємства      Формування базової стратегії

Напрямок стратегічного розвитку

Формування цілей майбутнього. Формування (уточнення) бачення

Формування (уточнення) місії компанії

Стратегічний план розвитку організації. Стратегія маркетингу

І на довершення

Управління персоналом. Організаційні процеси. Фінанси

Медіація. Використання медіаційних інструментів в діяльності організації

Супровід виконання стратегії

Якісний стратегічний план — це єдина можливість, побудувати системний успішний бізнес і дає змогу побачити:

Яким чином досягаються бажані результати?

Стратегічний план :

-вказує на те, які дії та ідеї раціональні, а які ні, що збільшить прибутки, а що приведе до збитків;
— не дозволить робити те, що зашкодить;

— об’єднує команду, процеси, задачі, цілі і результати;

-формує організаційну структуру, розподіляє зони відповідальності, налаштовує під себе систему управління.

В якому напрямку треба йти?

Стратегічний план :

-вказує напрямок руху та розвитку бізнесу, фокусує компанію, містить в собі досяжні  цілі і визначений результат;

-містить в собі чіткий перелік  пріорітетів, виконання яких приведе до поставлених целей. 

Де потрібно діяти і як?

Стратегічний план:

-містить інформацію, щодо визначення ринку, споживача, його потреб, продукту, який для нього вироблятиметься, його якості та ексклюзивності;
— дає відповіді на питання маркетингу і допомагає визначити  бренд ;

— базується на кращих вміннях і одночасно використовує, підсилює і створює нові конкурентні переваги;
— формує стійку і конкурентноздатну бізнес-модель.

 

Насправді через відсутність стратегічного планування багато компаній працюють інтуітивно. Як результат:

Багато хибних думок, припущень та гіпотез

Дії команди нескоординовані і неаргументовані

Ніяких гарантій досягнення поставлених цілей

Складність у прийнятті швидких управлінських рішень

Відсутність бачення та розуміння напрямку руху

Ви не досягаєте того, до чого прагнули

Створення стратегічного плану — це робота для всіх хто приймає участь у проекті, а ми надамо Вам впевненості у власній компетентності

Ми найбільша в Україні тренінгова компанія, яка має право на проведення різних курсів, які сертифікуються міжнародними дипломами в рамках співпраці з Бізнес Едюкейшн Солушинс.
У нас понад

23

роки практичного досвіду в сфері консалтнгу і аудиту

2500

годин тренінгів за 5 останніх років

100

компаній які консультуються в нас на постійній основі

Зареєструватися

Львів, вул. Зелена,109 +38(032)294-96-61

training@audyt.lviv.ua

ТОВ “Тренінг Центр”,
м. Львів, вул. Зелена 109